Hej alla!

Ni har väl inte missat att Nutritionistföreningen har börjat sända ut månadsbrev?

Nyhetsbrev

Varje nyhetsbrev kommer delvis att innehålla information om vad som sker i föreningen men även inkludera intressanta nyheter och publikationer som dykt upp inom nutritionsområdet. Vi hoppas att detta kommer att väcka intresse för allt spännande som händer inom området.

Styrelsen har fått höra att vissa av er inte får våra mail och det verkar som att de hamnar i skräpposten hos vissa. Vi kommer att meddela er på sociala medier när något nytt skickas ut, så ett tips från oss är att kolla skräpposten om ni inte har fått någonting.

Om ni har dessa problem och behöver hjälp, tveka inte att höra av er via mail eller sociala medier så ska vi försöka hjälpa er så att ni inte missar något spännande!

Vi vill önska er alla en fin söndag!